T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
Bakanlıklara Bağlı, İlgili, İlişkili Kurum ve Kuruluşlar İle Diğer Kurum ve Kuruluşların Teşkilatı Hakkında
4 Nolu Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi
İl Afet ve Acil Durum Müdürlükleri
MADDE 52 – (1) İllerde bütünleşik afet ve acil durum yönetiminin tüm unsurlarını içerecek şekilde, Başkanlığın taşra teşkilatı olarak valiye bağlı il afet ve acil durum müdürlükleri kurulmuştur. Müdürlüğün sevk ve idaresinden, ildeki afet ve acil durum faaliyetlerinin yönetiminden vali sorumludur. Müdürlük personelinin il dışı geçici görevlendirmesi Başkanlık ve/veya vali tarafından yapılır.
(2) İl afet ve acil durum müdürlüklerinin görevleri şunlardır:
a) İlin afet ve acil durum tehlike ve risklerini belirlemek, afet ve acil durum hazırlıklarını yapmak.
b) Afet ve acil durum risk azaltma, müdahale ve iyileştirme il planlarını, mahallî idareler ile kamu kurum ve kuruluşlarıyla işbirliği ve koordinasyon içinde yapmak, uygulamak ve uygulatmak.
c) İl afet ve acil durum yönetim merkezini yönetmek, kesintisiz ve güvenli haberleşmeyi sağlamak. ç) Afet ve acil durumlarda meydana gelen kayıp ve hasarı tespit etmek veya ettirmek.
d) Afet ve acil durumlara ilişkin eğitim faaliyetlerini yapmak veya yaptırmak.
e) Sivil toplum kuruluşları ile gönüllü kişilerin afet ve acil durum yönetimi ile ilgili akreditasyonunu yapmak ve belgelendirmek.
f) Afet ve acil durumlarda, gerekli arama ve kurtarma malzemeleri ile halkın barınma, beslenme ve sağlık ihtiyaçlarının karşılanmasında kullanılacak gıda, araç, gereç ve malzemeler için depolar kurmak ve yönetmek.
g) İlgili mevzuatta yer alan seferberlik ve savaş hazırlıkları ile sivil savunma hizmetlerine ilişkin görevleri illerde yerine getirmek.
ğ) Başkanlığın belirlediği usul ve esaslar çerçevesinde risk azaltma, hazırlık, müdahale ve iyileştirme çalışmalarını diğer kurum ve kuruluşlarla birlikte yapmak.
ŞUBE MÜDÜRLÜKLERİNİN GÖREVLERİ
Yönetim Hizmetleri Şube Müdürlüğünün Görevleri:
1- Yıllık bütçe teklifini hazırlamak.
2- İl Müdürlüğünün insan kaynakları politikasını belirlemek, personelin özlük işlemlerini yürütmek, il içi ve il dışı görevlendirmeler ile ilgili iş ve işlemleri yapmak.
4- İl Müdürlüğünün idari ve mali hizmetlerini yürütmek.
5- İdari ve sosyal hizmetler ile ilgili evrak işleri, destek hizmetleri, makine ikmal ve bakım onarım işlerini yapmak ve yürütmek.
6- Mali işler ile ilgili tahakkuk, kaynak yönetimi, satın alma işlemlerini yapmak ve yürütmek.
7- İl Müdürlüğünün hizmet ve faaliyetlerine yönelik ihale ve hizmet satın alma ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek.
8- Arşiv hizmetlerini yürütmek.
9- İl Müdürlüğünün taşınır ve taşınmazları ile gerekli tüm iş ve işlemleri yerine getirmek.
10- Genel evrak işlerini yürütmek, gelen-giden evrak kayıtlarını yapmak, giden evrakları ilgili yerlere vermek, telefon ve faks ile haberleşme iş ve işlemlerini yürütmek.
11- Cari ve yatırım bütçesi ile ilgili iş ve işlemleri yapmak.
12- İl Müdürlüğünde ihtiyaç duyulan her türlü mal ve hizmetin satın alınmasına ilişkin iş ve işlemler ile bina, araç-gereç, makine ve teçhizat, taşıt, iş makinesi ve cihazların bakım ve onarımlarının yapılmasına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek. İşin özelliğine göre teknik personeli görevlendirmek.
13- Temizlik, aydınlatma, ısıtma, telefon, haberleşme, internet vs. bakım onarım, araç kiralama ve akaryakıt alımına ilişkin hizmetleri yürütmek.
14- Kars İl Özel İdaresince gerçekleşen en son yıl bütçe giderinin en az yüzde biri oranındaki tutarının, afet ve acil durumlar ile sivil savunmaya ilişkin hizmetler kapsamında kullanılmasını sağlamak.
15- Taşınırların giriş ve çıkışına ilişkin kayıtları tutmak, bunlara ilişkin belge ve cetvelleri düzenlemek, harcama biriminin malzeme ihtiyaç planlamasını yapmak ve harcama yetkilisine önerilerde bulunmak.
16- Hizmet binası genel disiplini, temizlik ve düzeni ile görevlilerin çalışmalarını denetlemek, görülen aksaklıkları giderici önlemler almak.
17- Bilgisayarların, yardımcı donanımların, bilgi işlem sistemlerinin güvenli bir şekilde çalışmasını temin etmek, sunucu (server) ile kullanıcı bilgisayarlarına yüklenen yazılımların amacına uygun bir şekilde kullanılmasını sağlamak.
18- Elektronik Belge Yönetim Sisteminin (EBYS) kullanımına yönelik eğitim ve uygulama çalışmaları ile ilgili iş ve işlemleri yapmak.
19- Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) aracılığıyla yapılan başvurulara ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.
20- 3 Ocak 2014 tarih ve 28871 Sayılı Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren Türkiye Afet Müdahale Planı (TAMP) kapsamında sorumlu olunan Afet Gruplarına ait planları hazırlamak, güncellemek ve tüm veri girişlerini yapmak.
21- Görev alanı içerisinde yapılan çalışmalar ile ilgili her türlü istatistiki bilgiyi düzenlemek ve sonuçlarını değerlendirmek, İl Müdürüne sunmak.
22- Kurumsal sosyal medya hesapları ile web sitesini takip etmek, gerekli paylaşımları yapmak.
23- İl Müdürü ve amirlerin vereceği benzer görevleri yerine getirmek.
İyileştirme Şube Müdürlüğünün Görevleri:
1- Afet ve acil durum sonrası hayatın normale dönmesini sağlayıcı tedbirleri almak.
2- Afet ve acil durum bölgelerinde geçici yerleşmeyi sağlamak, zarara uğramış kişilerin tedavi, iaşe, ibate, sosyal ve psikolojik destek hizmetlerini yürütmek.
3- Afet ve acil durum bölgelerinde hasar tespit çalışmalarını yaptırmak, Başkanlık, Valilik veya İl Müdürlüğünce uygun görüldüğü takdirde hasar tespit çalışmalarını yapmak.
4- Afete uğramış yerlerin imar, plan, proje işlemleri ile bu alandaki hukuki işlemlerin yürütülmesinde kamu kurum ve kuruluşları ile koordinasyonu sağlamak.
5- Afet sonrası afetzedelerin hak sahipliği ve borçlandırma işlemleri ile konut tahsisi çalışmalarını yapmak.
6- Afete uğramış bölgelerde hak sahibi afetzedelerin daimi iskânı için yeni yerleşim yerlerinin tespiti çalışmalarını yapmak.
7- Afetzede yerleşim alanı seçiminde Maliye Hazinesi adına kayıtlı olan taşınmazların arsa tahsisi, tescil, cins değişikliği, kat mülkiyeti çalışmalarını yapmak ve kamulaştırma işlemlerini yürütmek.
8- Afete uğramış bölgelerde Valiliklere gönderilen; afetzedelerin yedirme, giydirme, barındırma, onarım yardımlarını ve nakdi ödemelerini gerçekleştirmek.
9- Nöbet çizelgesinde belirtilen teknik personelin 112 Acil Çağrı Merkezine gelen ihbarlar doğrultusunda olay yerine ivedilikle intikal ederek ilgili kurum ve kuruluşlar arasındaki koordinasyonu sağlamak, amirleri bilgilendirmek.
10- Tabii Afet Nedeniyle Gelir Kaybı ve Altyapı Hasarına Uğrayan Belediyeler ve Özel İdareler için yardım ödeneklerinin talep edilmesi, takibini ve aktarılmasını sağlamak.
11- Afet bölgelerinde hak sahibi afetzedelerin daimi iskanlarını sağlamak amacı ile İhaleli ve E.Y.Y. (Evini Yapana Yardım) metodu ile konut, işyeri, ahır yapılmasını, orta hasarlı binaların onarılmasını, yerleşim yerlerinde afet önleyici tedbirlerin alınmasını ve altyapılara ilişkin çalışmaların gerçekleştirilmesini sağlamak.
12- Afet sonrası diğer kamu kurum ve kuruluşlarının maddi, teknik ve sosyal imkanlarından yararlanarak koordinasyonu sağlamak.
13- TAMP kapsamında, sorumlu olunan Afet Gruplarına ait planları hazırlamak, güncellemek ve tüm veri girişlerini yapmak, Afet Grupları Lojistiği hizmetlerini yürütmek.
14- İlimizde meydana gelmesi muhtemel afetlerde kanunla verilmiş yetkileri kullanmak.
15- Lojistik Cep Deponun yönetimini, kontrolünü ve malzemelerin teminini sağlamak.
16- Taşınmazların arsa tahsisi, tescili, cins değişikliği, kat mülkiyeti, tapu verilmesi ve benzeri çalışmalarını yapmak ve kamulaştırma işlemlerini yürütmek.
17- Şubenin görevleri ile ilgili kurum ve kuruluşlardan talep edilen görüş yazılarına İl Müdürlüğü adına cevap vermek ve toplantılara katılmak.
18- Afet ve acil durum kaynaklarının tahakkuk iş ve işlemlerini yürütmek, acil yardım komisyonlarını oluşturmak ve gerekli çalışmaları yapmak.
19- İl Müdürü ve amirlerin vereceği benzer görevleri yerine getirmek.
Planlama ve Zarar Azaltma Şube Müdürlüğünün Görevleri:
1- Deprem, yangın, sel ve su baskını, heyelan, kaya düşmesi, çığ ve benzeri afetlerde genel hayata etkili olacak derecede zarar gören veya görmesi muhtemel yerlerde yapıların ve kamu tesislerinin afetin genel hayata etkili olup olmadığının belirlenebilmesi için yapılan jeolojik - jeoteknik, jeomorfolojik, mikro bölgeleme ve sismolojik etütler, harita – plan çalışmalarının tamamını yapmak ve bunlarla ilgili tüm iş ve işlemleri yürütmek.
2- Afet öncesinde, afet olduğunda acil yardım uygulaması ve koordinasyonu yapmak üzere hazırlanan afet acil yardım planını hazırlamak ve ilgili tüm iş ve işlemleri yürütmek.
3- Afete maruz bölgelerin belirlenmesi ve imar uygulamalarının risk bölgelerine uyumlu hale getirilmesini denetlemek, bu konuda kurum ve kuruluşlar ile koordinasyonu sağlamak, ilin afet risk haritasını çıkartmak, afete maruz bölgelerin kontrol etütlerinin yapılarak her yıl Kasım ayı içerisinde Başkanlığa sunmak üzere rapor haline getirmek.
4- Ülkemizde kurulu bulunan deprem kayıt şebekesi ve kuvvetli yer hareketi kayıt şebekelerindeki istasyonların çalışmaları ile ilgili sistem, teknik malzeme, araç ve gereçlerle ilgili yapılan çalışmaların tamamını yürütmek.
5- Depremler hakkında yapılacak planlama, eğitim, bilimsel ve teknik çalışmaları yapmak.
6- Afet ve acil durumlara ilişkin yönetim stratejilerini uygulamak, her türlü bilgi, haberleşme, tahmin ve erken uyarı sistemlerini kurmak ve işletmek.
7- İlimizde muhtemel afetler nedeniyle kanunla verilmiş yetkileri kullanmak.
8- İl geneli ÇED süreçlerini takip etmek ve yürütmek.
9- TAMP kapsamında planın işletilebilmesi için kurumlar arası koordinasyonu sağlamak, tüm masa başı ve saha tatbikatlarını planlamak ve yürütmek.
10- İl Afet Risk Azaltma Planı (İRAP) ve yayınlanacak olan yeni risk azaltma planlarını hazırlamak, yürütmek, eğitimlerini vermek ve ilgili kurum ve kuruluşlar arasındaki koordinasyonu sağlamak.
11- Afet Yönetimi Karar Destek Sistemi (AYDES)’nin düzgün çalışabilmesi amacıyla ilgili kurum ve kuruluşlara eğitim vermek, güncel durumlarını takip etmek, TAMP kapsamında veri girişlerini, sistem sorumlularını ve ana çözüm ortaklarının mevcut durumlarını her ay kontrol ederek rapor haline getirmek.
12- Nöbet çizelgesinde belirtilen teknik personelin 112 Acil Çağrı Merkezine gelen ihbarlar doğrultusunda olay yerine ivedilikle intikal ederek ilgili kurum ve kuruluşlar arasındaki koordinasyonu sağlamak, amirleri bilgilendirmek.
13- İlimizin Meteorolojik tahmin verilerini Merkezimizde ve İl Müdürlüğü bünyesinde değerlendirerek ve hava olaylarına bağlı oluşabilecek afet risklerine karşı kamu kurum ve kuruluşları ile özel kuruluşları uyarmak, gerektiği durumlarda basın yayın yoluyla halka uyarı yapılmasını sağlamak.
14- İl Müdürü ve amirlerin vereceği benzer görevleri yerine getirmek.
Afet ve Acil Durum Yönetim Merkezi Şube Müdürlüğünün Görevleri:
1- Olay bölgesine sağlık, arama ve kurtarma, ilk yardım, gerekirse etüt ve hasar tespiti ekiplerinin sorunsuz ve süratli bir şekilde ulaşabilmesi için trafik, emniyet ve çevre güvenliği tedbirlerinin alınmasını sağlamak, bu amaçla ilgili kurumlarla hızlı iletişim kurmak.
2- Olay bölgesinde teknik personel tarafından yapılan hasar tespitleri, ön etüt formları ve raporlarıyla varsa riskin devam edip etmediği, ölü ve yaralı sayıları, hasar durumları ve acil ihtiyaçlar gibi bilgileri ve bunlara ilişkin gelişmeleri Başkanlık Afet ve Acil Durum Yönetim Merkezine ivedilikle bildirmek.
3- İlimiz Afet ve Acil Durum Yönetim Merkezince; sorumluluk bölgelerinde oluşan olaylarda, sorunların çözülmesi ve ihtiyaçların karşılanmasına yönelik çalışmaları öncelikle il imkanları ile yürütmek; hazırlık ve müdahale faaliyetlerinde il düzeyinde kurum ve kuruluşlar arasında işbirliği ve koordinasyonu sağlamak.
4- İlimizin imkan ve kapasitesini aşan olaylarda, ihtiyaç duyulan ekip, ekipman ve benzeri yardım malzemelerim; cinsi, miktarı ve nitelikleri açık olarak belirtilmek suretiyle, Başkanlık Afet ve Acil Durum Yönetim Merkezinden talep etmek.
5- İlimizin Meteorolojik tahmin verilerini Merkezimizde ve İl Müdürlüğü bünyesinde değerlendirerek ve hava olaylarına bağlı oluşabilecek afet risklerine karşı kamu kurum ve kuruluşları ile özel kuruluşları uyarmak, gerektiği durumlarda basın yayın yoluyla halka uyarı yapılmasını sağlamak.
6- Merkez ilçeleri de kapsayacak şekilde İl Sivil Savunma Planı, İlçe Sivil Savunma Planlarının hazırlanmasını, incelenmesini, onaylanmasını ve güncelliğini sağlamak, |
7- Kamu ve özel kurum ve kuruluşların Sivil Savunma Planlarının hazırlatılması, incelenmesi onaylanması, güncelleştirilmesiyle ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
8- İl ve İlçelerde Sivil Savunma hizmetleriyle ilgili iş ve işlemleri yürütmek ve gerekli koordinasyonu sağlamak,
9- Tahliye, seyrekleştirme ve tahliye kabul bölgelerinin tespiti ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek
10- İl ve İlçelerde yapılacak sivil savunma plan ve servis tatbikatlarıyla ilgili iş ve işlemleri yürütmek
11- Seferberlik ve savaş hazırlıklarına ilişkin olarak hazırlanan genel ve özel plan çalışmalarına katılmak, detay planını hazırlamak, onaya sunmak ve güncelliğini sağlamak,
12- Seferberlik ve savaş hali planlaması kapsamında; milli alarm planlaması, 24 saat süreli çalışma düzeni planlaması, Savaş hasarı onarım planlaması, Ekonomik/stratejik tahrip/koruma hedefleri planlaması, Personel erteleme planlaması, Araç seferberliği ve ertelemesi planlaması, Tahliye planlaması, Koruyucu güvenlik planlaması, Savaş görev planları, Milli müdafaa mükellefiyeti ile ilgili planlama, Trafikte kaydı olmayan özel sektör iş makineleri ile ilgili tespit çalışmaları, Seferberlik ilanının duyurulmasına ilişkin hazırlıklarla ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
13- Seferberlik ve savaş hazırlıklarına ilişkin kaynak planlama faaliyetlerini yürütmek,
14- Seferberlik ve savaş hali planlarının hazırlanması ve ilgili olarak Teknik Planlama Komiteleri oluşturmak ve İl Seferberlik Savaş Hazırlıkları Planlama ve Koordinasyon Kurulunun sekretarya hizmetlerini yürütmek, seferberlik ve savaş hali hazırlıkları kapsamında düzenlenen seminer, koordinasyon toplantıları ile tatbikatlara katılmak ve bu konudaki iş ve işlemleri yürütmek
15- TAMP kapsamında sorumlu olunan Afet Gruplarına ait planları hazırlamak, güncellemek ve tüm veri girişlerini yapmak.
16- AYDES veri girişlerini zamanında ve düzenli bir şekilde yapmak.
17- Arama kurtarma personeline her sabah mevzuatta uygun görüldüğü şekilde spor yaptırarak ilgili çizelgeleri hazırlamak.
18- Arama kurtarma araç ve gereçlerini mevzuata uygun bir şekilde kullanmak, temizlik ve bakımlarını haftada en az üç kez yapmak, eksikleri tespit ederek amire bildirmek.
19- İl Müdürü ve amirlerin vereceği benzer görevleri yerine getirmek.
Eğitim Şube Müdürlüğünün Görevleri:
1- Afet ve Acil durum Yönetimi Başkanlığı Staj Yönergesine uygun olarak, Staj talebinde bulunan Stajyerlerin staj programlarını hazırlayarak mesleki bilgilerini artırmak amacıyla İl Müdürlüğümüzün ilgili biriminde görevlendirmek, geçirdiği uygulamalı öğrenme döneminde stajyerin iş yerindeki çalışması tutum ve davranışlarını gösteren staj formu hazırlayarak onaya sunmak.
2- Görev alanı içerisinde yapılan çalışmalar ile ilgili her türlü istatistiki bilgiyi düzenlemek ve sonuçlarını değerlendirmek.
3- Afet farkındalık eğitimleri ile destek AFAD gönüllüleri eğitimlerini planlamak, bunlarla ilgili gerekli yazışmaları yapmak ve her ay verilecek eğitimlerle ilgili makam olurlarını almak.
4- Eğitim veren personel ile ilgili çizelgeleri hazırlayarak Yönetim Hizmetleri Şube Müdürlüğüne iletmek.
5- Yapılan tüm iş ve işlemlerle ilgili bir format belirleyerek uygulama birliği sağlamak.
6- Eğitim salonu ve sahalarını kontrol etmek, tespit edilen eksiklerin giderilmesini sağlamak.
7- Eğitim ile ilgili tüm kurum ve kuruluşlarla birlikte projeler hazırlamak, yürütmek ve bu konularda rapor oluşturmak.
8- Kurumumuzca verilen tüm eğitimlerle ilgili her türlü afiş, broşür ve basılı yayınları temin etmek, dağıtmak ve vatandaşların bilinçlendirilmesine yönelik her türlü çalışmaları yürütmek.
9- Gönüllülük ve akreditasyon iş ve işlemlerini yürütmek.
10- İl Müdürü ve amirlerin vereceği benzer görevleri yerine getirmek.
© 2024 Kars İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü